Loading...
Error
 

Скачать торрент No Man's Sky (v1.1) (Hello Games) (RUS|ENG|MULTi) [RePack] от VickNet [Обновлено> 30.11.2016]

Страницы:  1, 2, 3  След.

 
Автор Сообщение

VickNet

post 14-Авг-16 23:58



pic

pic
Год выпуска: 12 августа, 2016 г.
Жанр: Экшены, Приключенческие игры
Разработчик: Hello Games
Издатель: Hello Games
Платформа: PC
Тип издания: RePack
Язык интерфейса:* {Русский} / {Английский} / MULTi
Язык озвучки:** {Русский} / {Английский} / MULTi
Таблэтка: Не требуется *DRM Free*


Системные требования:

» Операционная система: Windows 7/8/10 (только версии 64-бит);
» Процессор: Intel® Core™ i3;
» Оперативная память: 8 Гб;
» Видеокарта: nVidia GTX 480, AMD Radeon 7870;
» Свободное место на жестком диске: 2.8 гб


Описание:

No Man's Sky — *Классическая научная фантастика, ее многообразие и неповторимый дух приключений, оживают в творении студии Hello Games. No Man’s Sky – игра, отличающаяся невероятным размахом и амбициями. Вам предстоит исследовать бесконечную вселенную, открывать бесчисленные уникальные планеты и знакомиться с невиданными прежде формами жизни.
Скрытая в центре галактики тайна неодолимо манит к себе, заставляет отправиться в грандиозное путешествие, чтобы узнать истинную природу космоса. На этом пути не обойдется без опасностей, враждебных созданий и свирепых пиратов, а чтобы выжить, придется хорошенько подготовиться – улучшить костюм, корабль и свое оружие.
Вы можете сражаться, торговать или просто исследовать галактику. В любом случае ваши решения и действия будут иметь последствия, которые и определят как пройдет ваше путешествие в No Man's Sky.


Особенности:
• Прокладывайте свой курс в открытой вселенной и исследуйте любые из 18 446 744 073 709 551 616 уникальных планет. Галактика No Man’s Sky создается в реальном времени, так что у каждого игрока обязательно будет возможность стать первопроходцем. Исследование космоса происходит очень плавно, без задержек и подзагрузок, даже если вы опускаетесь с орбиты на поверхность планеты или же совершаете прыжки между звездными системами.
• Выбирайте занятие по вкусу – от отчаянного космического воина, охотника за головами или пирата до миролюбивого торговца, шахтера или исследователя. Играть в No Man’s Sky можно как угодно, и вы вольны в любой момент сменить занятие. Только не забывайте, что у всех поступков есть свои последствия.
• Все приключения в No Man’s Sky начинаются с внешней границы единой неизученной галактики. В пути вам встретятся бесчисленные звездные системы, планеты, формы жизни и еще множество вещей, которых не видел никто до вас. По своему желанию, вы можете делиться находками с другими игроками, давая имена своим открытиям и нанося их на единую Карту галактики.
• Наживайте врагов и заводите друзей, вмешиваясь в войны на просторах галактики. Принимайте участие в дерзких налетах на торговые караваны, штурмуйте массивные линкоры, зарабатывайте награды и улучшайте свое вооружение. Только не забывайте: помощь одним всегда вызывает недовольство других.
• Насилие – не единственный способ добиться успеха. Разыскивайте редкие ресурсы и торгуйте с наибольшей выгодой для себя, а на вырученные средства приобретайте улучшения и более грузоподъемные корабли. Это занятие весьма выгодно, но вы рискуете привлечь внимание пиратов.
• Чем лучше будет двигатель вашего корабля, тем дальше вы сможете отправиться и тем быстрее попадете к цели. Обновление костюма надежнее защитит от радиации и враждебной окружающей среды. А значит волнующих открытий станет еще больше.
• Галактика No Man’s Sky живет полной жизнью. Ее бороздят торговые караваны, лихие пираты, доблестная полиция и грозные военные корабли. Все они готовы к действию. И эта галактика принадлежит всем игрокам No Man's Sky. Кто знает, с последствиями чьих поступков вам придется столкнуться?

Patchnotes:
General Gameplay:
• Fixed technology becoming instantly fully charged when repaired.
• Fixed ship appearing on incorrect pad in space station after loading.
• Added interactable objects that required certain tech to collect.
• Added shootable objects that require certain tech to mine.
• Rebalanced resource availability and technology charge requirements.
• Fixed initial game flow - where travelling to space too quickly after visiting the monolith could prevent the first atlas station notification appearing.
• Prevented player being prompted to scan for buildings before leaving the system after visiting the monolith.
• Prevented laser and melee attacks while in space from attempting to edit terrain.
• Improved calculation of resources received when mining terrain.
• Renamed Signal Scanners to Signal Boosters.
• Signal booster objects updated to search for playable bases, suit upgrade pods, and mineable resources.
• Removed signal booster from being distributed on terrain, as player can now build them.
• Improved accuracy of environment detection, fixing cases where it rained inside caves.
• Fixed galactic waypoints not loading correctly across saves.
• Removed atlas pass v1 requirement from doors in stations.
• Suit upgrade pods are no longer spawned in stations.
• Suit upgrade pods can now only be used once.
• Fixed collision in anomaly that was causing issues when exiting larger ships.
• Increased the number of different NPC character models generated per system.
• Fixed the game always remaining in day time for players who began their save prior to patch 1.03.
• Fixed a potential crash in foliage instance renderer.
Localisation:
• Fixed stats page in asian languages.
• Fixed multiple issues with asian language formatting.
• Multiple improvements and fixes to localisation text in all languages.
UI:
• Added new icons for specific types of primary resources.
• Fixed health bars not appearing on some targets.
• Added hazard and life support drain indicators.
• Fixed mission messages not appearing in a timely fashion.
• Beacons now notify the player that they will save the game.
• Fixed crash when creature IK animations were updated under certain conditions on the discovery screen.
• Improved navigation in discovery UI.
• Massive speed improvements to browsing huge discovery lists.
• Increased size of discovery storage.
• Added option to load "Earliest" previous save in Options menu.
• Fixed weapon naming.
• Added icon to remind players of the reload button when weapon is empty.
• Multiple fixes for viewing discoveries.
PC:
• Added support for up to 8 mouse buttons.
• Fixed better order position history for mouse smoothing.
• Fixed bug where setting gamma to zero gave a fully bright rather than fully dark image.
• Fixed hard-limiting on save sizes, with appropriate warning about free space on boot.
• Player is now notified when shaders are being loaded.
• Fixed occasional crash on exit.
• Fixed performance of trail renderer for some AMD cards.
• Large optimisations to the engine to accommodate base building.
Generation:
• Added biome specific plants.
• Adopted new method of distributing resource plants on terrain, for more lifelike clumps of plants.
• Improved distribution of plant life across all terrain types.
• Introduced visual differentiation of red, green and blue star systems.
• Introduced new mineable terrain resources found only in red, green and blue star systems.
• Reduced average building frequency.
• Introduced planets with elevated building density.
• Introduced planets with no buildings or sentient life.
• Increased the proportion of lush and tropical planets.
• Decreased the proportion of lifeless planets.
• Fixed bug where multiple ships could appear, overlapping, at the player's start scene.
• Prevented certain building types being incorrectly placed underwater.
• Prevented multiple buildings occasionally being placed in overlapping positions.
• Prevented buildings occasionally being placed intersecting with the terrain.
• Improved and altered per-planet terrain resource generation, improving gameplay and visuals.
Creatures:
• Fixed elevation cache mismatches, causing errors in creature knowledge and pathing.
• Fixed slow memory leak in creature role allocation.
• Improved creature animation speeds.
• Fixed issues where some creatures turns had the incorrect frame count.
• Fixed occasional crash when interacting with creatures.
Atmospherics:
• Increased proportion of vibrant blue skies.
• Corrected cloud levels for clear skies.
• Improved average cloud level settings.
• Fixed cloud rendering while flying in your ship.
• Improved atmosphere depth when transitioning to space.
• Increased fidelity of atmosphere rendering on nearest planet.
• Improved atmospheric fog as you fly to a planet.
• Improved fog method for planets seen on the horizon.
Terrain:
• Improved terrain generation algorithms.
• Improved and extended blend areas between different terrain noise types.
• Terrains now generate more open spaces.
• Smaller features now appear at nearer lods to improve visuals in the distance.
• Fixed objects being placed on incorrect terrain material types.
• Improved resolution of distant planet terrain.
• Decreased differences between planet as seen from space and actual planet terrain.
• Fixed seams on planets when seen from space.
• Improvements to terrain material selection and terrain material blending.
• Terrain generation priority and cost calculation improvements.
• Fixed terrain generation angle calculations, which would previously prevent nearest region being generated first.
• We now generate caves on lower terrain lods to decrease visual differences in lower detail terrain.
• Introduced more varied and vibrant colouring to terrain for each biome.
• Decreased frequency of brown terrain colour selections.
• Changed texture scales to improve transition between terrain lods.
• Improved terrain colour combinations to add variety and better match terrain contouring.
• Improved terrain texture blending method to better retain vibrant colours.
• Improved settings for hue, saturation and value noise variation on terrain.
• Fixed a number of issues causing holes to be seen in the planet terrain.
• Fixed occasional crash when mining terrain.
Visuals:
• Fixed colour of muzzle flashes on player weapons.
• Added muzzle flashes to ship weapons.
• Added cockpit lighting for damage and weapon firing.
• Added debris to freighter explosion effect.
• Improved freighter cargo explosions.
• Improved photon cannon hit and space explosion effects.
• Improved turret explosion effect.
• Improved grass colour selection.
• Improved grass colouring method to match underlying terrain colour.
• Improved grass placement to match gradient of terrain, and rocky terrain slope patches.
• Improved lighting on grass.
• Improved alpha cutoffs and blending for grass in the distance.
• Improved colouring method for on-planet buildings.
• Fixed "pop" in lighting when flying between planets.
• Fixed incorrect lighting seen in shadow areas.
• Improved lighting method when rendering tree leaves.
• Fixed procedural texturing on objects with multiple overlapping textures.
• Fixed size of certain texture atlas normal maps.
• Fixed texture scaling on asteroids.
• Zinc plant is now more obvious when it has been gathered.
• Fixed occasional rendering errors due to precision on cockpit during warp.
• Fixed pulse lines not appearing when pulse driving out from planet atmosphere.
• Fixed shadowing artefacts on imposters.
Space:
• Improved asteroids to allow much denser fields.
• Improved explosion effects.
• Fixed scale of moons on the space map.
• Added freighter groups to the space map.
• Changed distribution of resources in asteroids.
• AI ships will now clear asteroids in their path.
• Planets are now scannable from space to see their resources.
Space Combat:
• Fixed bounty targets warping out too soon.
• Improved HUD indicators in space combat.
• Added damaged ship effect on AI starships.
• Added formation flying.
• Improved locking on passive starships.
• Improved AI combat flight patterns.
• Added new ship weapon technology.
• Holding brake whilst turning now activates drift for fast turns.
• Improved AI ship freighter attacking.
• Improved freighter targeting code when under attack by enemy ships.
Freighters:
• Fixed pulse drive to prevent travel through freighters.
• Improved docking code.
• Added hangar to the lead freighter.
• Added docking in freighters.
• Added icon to accessible freighter hangars.
• Added colouring to cargo drops to identify what is in them.
• You can now only pick up cargo drops that will fit in your inventory.
• Added auxiliary freight ships to freighter groups.
• Added alert lights and alarm audio for when freighters are in combat.
• Improved turret lights and explosions.
• Improved muzzle flashes on freighter turrets.
• Added indicator of cargo contents.
• Freighter Commanders now give rewards for rescuing them from pirate attack.
• Fixed collision on freighter cargo containers.
Audio:
• Updated the lush ambience to make the wind sounds less noisy.
• Ambient background fauna now checks for the presence of creatures.
• Added rain on foliage.
• Added rain on ship.
• Added freighter specific footsteps.
• When on a dead planet, no music will play.
• Round table prop now plays an appropriate sound.
• Added more music to the loading sequence and game start.
• Added audio to new base building props.
• Created sounds for new base building props.
• Added audio to freighter doors and internal freighter ambiences.
• Added freighter explosions.
• Added freighter alarm.
• Added ambient radio comms when approaching a freighter.
• Fixed missing sounds when in a space station due to the mix settings.
• Multi-tool upgrades now affect audio.
• Lots of minor mix changes.
Foundation update patchnotes
Особенности RePack'a:


*No Man's Sky*
GOG

-Ничего не вырезано-
-Ничего не перекодировано-
-Аудио качество / Видео качество (100%)-
-Игровые архивы не тронуты-
-Пути реестра сохранены-
-Версия: v1.1
-Установка дополнительного ПО (DirectX)-
-Время установки: ~8 минут (ы) (на SSD) (Зависит от мощности компьютера)
=

-
**RePack by VickNet

Скриншоты установки:

Мои cкриншоты:
=

Торрент обновлен. Релиз пересобран заново! Игра пропатчена> „Update 3 (CODEX)”. [28.08.2016]
=
*Торрент обновлен!
*За основу взята лицензия (GOG)
*Версия: 1.1
*Обновления коснулось всех архивов. :D
[30.11.2016]

No.Man's.Sky.v1.1.RUS.ENG.RePack-VickNet.torrent
 СЕРЕБРЯНАЯ РАЗДАЧА! СКАЧАННОЕ ЗАСЧИТЫВАЕТСЯ ТОЛЬКО НАПОЛОВИНУ! 
Вечный
Трекер: Зарегистрирован

magnet ссылка

 


Скачать .torrent

20 KB

Статус: проверено (by SEYTER в 30-Ноя-16 20:57)
Зарегистрирован: 30-Ноя-16 20:44
Скачан: 1027 раз
Размер: 1.9 GB | 
Поблагодарили:
Скачать No Man's Sky (v1.1) (Hello Games) (RUS|ENG|MULTi) [RePack] от VickNet [Обновлено> 30.11.2016] торрент
 


Похожие раздачи

VickNet

post 15-Авг-16 00:02 (спустя 4 минуты)

:oops:

zapsip8

post 15-Авг-16 00:04 (спустя 1 минута)

Давно тебя ждали, спаситель наш !

サマ&

post 15-Авг-16 01:02 (спустя 58 минут)

именно 1.0? не 1.03 и без бета патча?

AquPAC

post 15-Авг-16 01:36 (спустя 33 минуты)

VickNet
Не мучайте народ, на релизе, тем более GOG-версии, версия игры была 1.03 и пока не изменялась.

Biotris

post 15-Авг-16 03:41 (спустя 2 часа 4 минуты)

Ц サマ& писал(а):

именно 1.0? не 1.03 и без бета патча?
Хватит уже разводить тут не нужный ажиотаж!!! PS версия вышла 9 числа, ПК версия вышла 12 числа. PS версия 12 числа получила патч 1.03. ДА ДА в момент релиза ПК версии пользователи консоли получили патч 1.03 который был уже встроен в ПК версию и именуется 1.0! Так что давайте закончим этот бред не начав. :?

BopoH_24

post 15-Авг-16 07:39 (спустя 3 часа)

вылетает при первоначальной заставке(

northrabbit

post 15-Авг-16 10:31 (спустя 2 часа 51 минута)

При запуске вылетает

VickNet

post 15-Авг-16 11:13 (спустя 42 минуты)

Проверял у друга, не вылетает! у меня тоже все ок!

Пробуйте>

Для тех у кого вылетает:

1-ый способ

1. Качаете архив и распаковываете в :\No Man's Sky\Binaries\
http://rgho.st/699l8JWfS
2. Создаете ярлык на рабочем столе для распакованного файла sde.exe
3. В свойствах ярлыка дописываем:\No Man's Sky1\Binaries\sde.exe" -- NMS.exe
4. Запускайте от имени администратора игру с этого ярлыка

P.S.: За метод спасибо PuffyPuffs
=
2-ой способ
В файле "TKGRAPHICSSETTINGS" по пути No Man's Sky\Binaries\SETTINGS в строке <Property name="GSync" value="true" /> поменять true на false.

Borisish

post 15-Авг-16 11:30 (спустя 17 минут)

все отлично работает :)

&#12469;&#12510;&

post 15-Авг-16 11:42 (спустя 12 минут)

если что, то пляски вокруг синхронизации и шейдеров лечится бета патчем.

xxsufferx

post 15-Авг-16 12:33 (спустя 50 минут)

サマ&
А каждый второй забагованный терминал или НПЦ, при взаимодействии с которыми всегда вылетает, чем вылечить?

Richard38

post 15-Авг-16 12:37 (спустя 3 минуты)

xxsufferx
по поводу забагованных терминалов хз, но вот если при разговоре с нпц вылетает - смени язык на английский.

Пофигист42RUS

post 15-Авг-16 12:48 (спустя 11 минут)

Richard38
Язык игры поменять или раскладку клавиатуры?

PuffyPuffs

post 15-Авг-16 13:40 (спустя 51 минута)

Biotris
А что насчет exe файла...или там ошибочка? =)
Скрытый текст
pic

xxsufferx

post 15-Авг-16 13:45 (спустя 5 минут)

Richard38
Прописывал англ язык в файле конфига - игра все равно остается на русском.
Игра кроме нпц также вылетает у терминалов заброшенных баз (зараженные которые). Еще вылетает изучая одно из слов в 3м Атласе (благо эту точку можно обойти и слово не изучать).
Короче, без патчей игра не играбельна. Какое может быть удовольствие, когда она вылетает от каждого неловкого движения?

&#12469;&#12510;&

post 15-Авг-16 13:48 (спустя 3 минуты)

xxsufferx
У меня за 20ч игры вылетело всего 1 раз. Все терминалы и НПС нормально реагировали. Выучил 200 слов. Штук 100 зараженных термов точно активировал и не вылетали. Т.ш мне кажется, что преувеличиваете все.

xxsufferx

post 15-Авг-16 14:14 (спустя 25 минут)

サマ&
Только сегодня утром решил поиграть. За 2 часа у меня вылетело: 5 раз у разных зараженных терминалов, 3 раза в 3м Атласе (пока я не обошел эту точку), 4 раза после разговора с НПЦ.
При чем всегда вылетает на конкретном терминале, или конкретном НПЦ. Если свалить в другую систему и найти такой же терминал, с таким же сообщением, есть шанс на успех.

Nero11111

post 15-Авг-16 14:32 (спустя 18 минут)

При попытке запустить на Phenom 1050, используя ярлык с sde- окошко просто мигает и исчезает. Ничего не происходит. Вин10

Biotris

post 15-Авг-16 14:54 (спустя 21 минута)

Ц PuffyPuffs писал(а):

А что насчет exe файла...или там ошибочка? =)
Я не понимаю о чем речь.

Текущее время: 19-Апр 10:25

Часовой пояс: GMT + 3



Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям
Вы не можете скачивать файлы